»Prihajajo zelo različni učenci, z različnimi pristopi, potrebami, razumevanjem. Zelo veliko težav je tudi na vzgojnem področju, in mlad učitelj, ki pride brez pripravništva v šolski prostor, na te izzive ni pripravljen.«
»Ta kritični moment vstopa v poklic naslavljamo tudi s predpisi, podaljšujemo obdobje, v katerem dovoljujemo, da nekdo izpolni pogoje, ko še nima končane pedagoško-andragoške izobrazbe oziroma strokovnega izpita.«
»Gre za vprašanja strokovne avtonomije učiteljev vse do skrbi za njihovo počutje v šoli. Mislim, da bomo lahko kar uspešno integrirali te ideje v naše razmisleke.«
»Ta diskusija odpira številna zelo zahtevna vprašanja tudi v razmerju do staršev, do kod lahko starš kot roditelj posega v avtonomijo učiteljstva. V mojih letih se je težilo k temu, da se učenca ali dijaka spravi v red, danes pa so številni starši odvetniki svojih otrok, v nekaterih primerih celo najamejo profesionalne odvetnike.«
»Če radi rečemo, da so otroci naše največje bogastvo, potem moramo tudi tistim, ki se vsakodnevno trudijo s skrbjo, vzgajanjem in poučevanjem otrok, priznati, da so izredno pomemben člen v življenju otrok, posredno pa so tudi pomemben povezovalni element družbe.«
»Vse to nam zelo otežuje delovanje, pri čemer nimamo nobenih zadržkov glede nadzora, želimo pa si, da bi sistem deloval tako, da bi nam pri delu pomagal in nas usmerjal k bolj kakovostnemu izvajanju pouka.«
»Ravnatelji in učitelji se po njegovih navedbah zaradi pogostih obiskov različnih inšpekcij, pa tudi stalnih pritožb staršev počutijo, kot da so 'v verigah'. Treba je preoblikovati zakonodajo, ukiniti anonimne prijave in pohiteti s prenovo učnih načrtov.«
»Da se pri tem ne upoštevajo samo določeni kriteriji, ki jih lahko dosežejo res ljudje, ki so brez zaposlitve, ki so samohranilci in tako dalje, ki so absolutno v tem cenzusu in morajo dobiti povračilo.«
»Jaz lahko mirno povem, da je na moji šoli kar nekaj otrok, za katere vemo, da nimajo in kosijo na šoli. Ne da bi mi to kamor koli vpisovali v kakšne sezname.«
»Namenski dnevi. Želela bi si večkrat odpeljati otroke iz šole na gledališke predstave, pokriti stroške vstopnic, torej, razširiti to polje, za katero nimamo posebnih sredstev za socialno bolj ogrožene.«
»Sestanek je bil izredno slabo zastavljen. Kot novosti so nam predstavljali stvari, ki jih že dolgo izvajamo, potrebnih pojasnil pa nismo prejeli.«
»Bojimo se, da se zna pred marsikatero šolo pojaviti organiziran protest staršev, morda še pred ponedeljkom.«
»Ravnatelji imamo občutek, da so nas znova potisnili v prvo bojno linijo in verjetno ponovno, tako kot je bilo vse doslej, ne bomo imeli neke podpore.«
»Vsekakor smo pripravljeni, da pridejo učenci. Zaupamo staršem, zaupamo otrokom, da se bodo vsi držali vseh prilagoditev, ki smo jih zastavili. In pa predvsem, da bodo v šolo prihajali resnično samo zdravi učenci.«
»Gotovo je odrejanje karanten posameznim oddelkom veliko boljše, kot pa zapiranje celotne šole. Poleg tega so učitelji tudi v takšnih primerih še vedno pripravljeni izvajati pouk na daljavo za sam oddelek.«